FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
hej kobity!
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum forum klasy 1 H Strona G│ˇwna » Czterej Je╝d╝cy Apokalipsy & spˇ│ka » hej kobity!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Jenera│
Jenera│



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Žro 19:11, 09 Kwi 2014    Temat postu: hej kobity!

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam chyba u Daniela.
Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny, na NFZ polecam Wam dra ┼╗├│rawskiego, kt├│ry przyjmuje w Dolmedzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] start=4050 [link widoczny dla zalogowanych] Z CAŁEGO SERCA POLECAM KLAMRY DLA OSÓB Z TAKIMI PROBLEMAMI!!
Tyle ze przy aplikacji tych tabeltek swedzialo i piek┼éo okrutnie!! Ciekawa jestem co popijasz?? a to srednio bo co impreza jakas obiad swiateczny to mi si─Ö bacznie przygladaj─ů zawsze (bo dawniej bardzo szczupla bylam, a od razu anoreksja itp Plusem diety jest absolutny brak ochoty na slodkie. I to tyle co mnie bola┼éo. ja np. [link widoczny dla zalogowanych]
Studia mozna zrobic po powrocie, a takze za granica, wiec zadnych przeszkod nie widze. Ja tylko dodam,ze Salamandddra ma 100% racje czy te badani a przez ca┼éy czas robi─ů? iii A p├│┼╝niej pozwalam im samym wyschna─ç.. Kupi┼éam prawie wszystko z wyprawki, jeszcze ┼é├│┼╝eczko z po┼Ťciel─ů i fotelik do samochodu. Ja optuj─Ö ca┼éy czas za klamrami i wszystkim je polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do br─ůzowej sukienki ┼éadnie wygl─ůda bi┼╝uteria miodowo - z┼éota lub wrzosowa.
nerwy wielkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bleeeah Na szczescie ja robie polowe, a reszte przyjdzie dokonczyc mojemu leniuchowi Hmm no moze z prasowania bedzie trzeba go zwolnic, bo jeszcze nie doszedl do tego, jak wlaczyc zelazko
[link widoczny dla zalogowanych]
cozaciezkiemyslenie nieprawda┼╝ ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcecie sobie doda─ç wagi nadaj─ůc dzieciom udziwnione imiona, a tylko robicie im krzywd─Ö!
A powinnam jeszcze cos ochronnego zazywac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jesli zab po kana┼éowym leczeniu boli , obcina sie uszkodzona czesc wierzcho┼éka korzenia , w celu ratowania zeba przed usunieciem [link widoczny dla zalogowanych] On w tym roku skonczy 58 lat a wygl─ůda o 20 mniej!
Na mnie wystarczyla jedna fiolka i placilam 990 zl. Co do zainteresowanych chudnieciem: Do martaaaaaa-Ty chyba za dlugo stalas na tej glowie i mozg Ci uszami wyplynal(jesli w ogole go mialas)bo czytajac Twe glupie wypowiedzi zaczynam w to watpic!!!!! Regine I najlepsze zostawiłam na koniec. [link widoczny dla zalogowanych]
A pieniadze biore bo nie jestem instytucja dobroczynna i nie obchodzi mnie co sobie o tym myslicie. Od paru dni chc─Ö kupi─ç orbitrek,tylko mam problem bo gdzie bym zajecha┼éa to m├│wi─ů mi inaczej (np.┼╝e mechaniczny jest lepszy od magnetycznego i na odwr├│t).Mia┼éam ju┼╝ m─Ötlik w g┼éowie,ale przeczyta┼éam Wasze wypowiedzi i wiem juz na 100% ┼╝e kupi─Ö mechaniczny tylko jeszcze nie wiem jaki( nie mam poj─Öcia jakiej wagi ma byc ko┼éo itp.) Prosz─Ö doradzcie mi!Wa┼╝─Ö 46 kg i mam 160 cm wzrostu.Chc─Ö stracic tkank─Ö t┼éuszczow─ů na brzuchu,udach i po┼Ťladkach.Prosz─Ö doradzcie mi jak mam ─çwiczy─ç i na jakim obci─ů┼╝eniu. A dowiadywali┼Ťcie si─Ö czego┼Ť na temat zabieg├│w laserowych> Blizny potr─ůdzikowe, pooperacyjne, powypadkowe, rozst─Öpy czy przebarwienia s┼éoneczne mo┼╝na usuwa─ç laserowo, laserami typu fraxel. Mo┼╝e nie warto udawa─ç ┼╝e wszystko jest ok? no i to niby turek ale tez nie tak do konca. kto┼Ť sie nazywa rainer albo wolfgang albo friedrich - i ka┼╝dy wie , ┼╝e to niemiec albo austriak czy szwajcar - sophie , michelle , rene - ┼╝e francuz czy belg - i to samo jest z polskimi imionami; co mo┼╝e byc tego przyczyn─ů chc─Ö schudn─ů─ç ale juz nie wiem co mam zrobic
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wnetrza nie da sie naprawic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chodzi mi przedewszytskim o ich jakosc...nie chce kupowac jakiejs chinszczyzny za 15zlotych co sie zara rozleci...tak wiec chcialabym wiedziec czy Conversy warte s─ů swej ceny?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieci w Afryce spac nie moga z glodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo prosz─Ö o odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poszłam też na krótki spacer bez kul, które miały mnie chronić przed obciazaniem nogi.. [link widoczny dla zalogowanych] Przepraszam!
Mam ┼éadne, spore usta, takie wiecie sexy, m├│wi┼éa, ┼╝e zrobi┼é─ů pare trik├│w, ze s─ů bardziej sexy. mam pytanko czy te cwiczonka sa tez dla kobiet czy raczej na tzn meski kaloryferek? czy stali sie juz poganami. urody Na kafeterii nie bywam juz tak czesto wiec moge przegapic, ale na ten temat od czasu do czasu zajrze. [link widoczny dla zalogowanych]
Acha zaznaczam, że po szwach Dr nigdy nie mialam żadnych komplikacji o dziwo po DR Bromie wszystko mi sie ładnie goi. wczoraj było 77,4 a dzis znów jest 78... Boje sie jego reakcji, nie miałabym do niego żalu bo sama nie cierpie jej widoku, a co dopiero powiedziec o osobie ktora ma z czyms takim do czynienia pierwszy raz... le_rety - prosba ma na mailu do Ciebie poszla Please! nieraz 3 minuty, a nieraz... wolalam tamta wersje no ale coz nie od nas to zalezy zawsze plakalam jak ja widzialam a gdy zobaczylam pierwszy raz dostalam ataku placzu.
no no , polece sama
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
J├│zefowska 118, 0505-797-154
[link widoczny dla zalogowanych]

to ┼Ťmierdz─ůce g├│wniary, a nie ┼╝adne gwiazdy
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto┼Ť przedemn─ů napisa┼é zeby nie sugerowac sie opiniami dziewczyn na forum tylko pytac znajomych kt├│re sa ju┼╝ po zabiegach. I jest ESTROGEN a nie jakies ESTRAGENT!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Tym razem rana się zagoiła ale paznokieć odrósł krzywo i teraz wrasta regularnie.
to od jutra od nowa czy lepiej kontynuowa─ç i po ┼Ťwi─Ötach na nowo?
Ôľ║ wyimaginowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzia┼é, ┼╝e robota tego poprzedniego kolesia jest spartolona, podobno z─ůb by┼é ┼║le zatruty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Musz─Ö poszpera─ç jeszcze po necie i poszuka─ç dobrych przepis├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Witam
powiedz *Jagoda Lee* pod niebem jakiego miasta zyjesz??? i przyznam ze efekty sa juz po kilku dniach, chialem zakupic w aptece ale nigdzie nie znalazlem a z 15 obszedlem. szukam piosenki/teledysku, na pewno po 2000 roku. Dziewczyny, a ja twierdz─Ö, ┼╝e to nie o was ma chodzi─ç w czasie porodu, tylko o dziecko. szczegolnie chodzi mi o dobrego fryzjera- styliste, ktory potrafi doradzic co zrobic z wlosami, by wszystko ladnie pasowalo dzieki [link widoczny dla zalogowanych]
aga brokuły np, brukselki dajcie jej zyc , niech robi kobita co chce , jak sie komus nie podoba to nie musi na nia patrzec i tyle . kazdy ma inne upodobania ale powiem szczerez jestem blada z tego że facet chce mieć tipsy szok!nie chce nikomu ublizac ale bez przesady... I ciesz sie tymi chwilami z rodzinka! Jestem z DG ale dojadę też do Katowic jesli tylko powiecie,ze ta i ta osoba nie oszpeci mnie zbytnio..... eeee, gdzie tammm.. Ja za to ostatnio mam problemy z moja karta, albo nie ma mnie na liscie osob zarejestrowanych...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wyniki mam natomiast wszystkie ok
WAZNE!
polecaja ta pania


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum forum klasy 1 H Strona G│ˇwna » Czterej Je╝d╝cy Apokalipsy & spˇ│ka » hej kobity!
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group